måndag 2 augusti 2010

Klantarsel.

.. Som mina nära och kära vet så är jag en aning klantig, eller.. nja, när jag gör saker så kan det gå väldigt fel. Jag får ofta höra kommentarer här hemma , är det något som har hänt eller är sönder så är det oftast jag som får skulden först. I'm a bit of a clant-ass som man säger.

Jag slår mig ofta och det räcker med att jag tittar på saker så välter dem..

Häromdagen hade jag sån nackspärr att ja trodde ja skulle avlida på jobbet, en nerv satt i kläm och hela min kropp kändes överkörd, (läs, inte än) Jag fick gå hem och gick och hämtade mina saker i omklädningsrummet (vi har en lång trappa upp dit, brant ) Jag är påväg ner, halkar.. slår i huvudet och åker ner på rumpan... Som numera är lila.

Nu kände jag mig överkörd.. på riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar